Stožický František,Mudr,přednosta Dětské kliniky LF Plzeň

25.06.2010 18:36

1) Co je vaším hlavním životním smyslem,který vás vede?

prožít život jako řádný člověk


2) Co pro vás znamená Bůh?

stvořitele vesmíru, tedy i mne samostného


3) Je člověk součástí přírody nebo její pán?

člověk je součástí přírody


4) Jak vnímáte svobodu ?

jako možnost seberealizace a to nikoli na úkor druhého


5) Má  poznání nějakou roli ve vašem životě?

díky poznání jsem poznal Boha


6 )Vidíte se v zrcadle v dobrém světle?

nejsem spokojený se vším co jsem v životě udělal a co dělám


7) Měl by být člověk solidární k druhým?

určitě ano a já solidární jsem - příspěvky CARE


8) Rozezní se ve vás struna blaženosti,když  slyšíte nějakou hudbu,vidíte nějaký film,přečtete nějakou knihu?

například při poslechu Mozartovy hudby


9) Může člověk existovat bez válek?

to nevím


10) Kouzelný dědeček vám splní tři přání.Jaká to budou?

mně by stačilo splnit jen jedno přání a to abych byl do konce života spokojený
 
                                                                       

prof.Mudr.František Stožický DrSc.,přednosta Dětské kliniky FN Plzeň

 

Jak vás zaujal tento článek?Zde můžete ohodnotit.

—————

Zpět


Kontakt

ten2ten

Plzeň, Czech Republic